Policy
経営方針
- 1) お客さま第一
- お客さまのご発展が第一です
- 2) 誠実であること
- 守秘義務の厳守、高い倫理
- 3) リーダーシップ
- 高い、会計、税務、IT、語学力、でリーダーシップを発揮する
- 4) グローバルなニーズに対応
- すべての人、地域をサポートする
- 5) 相互尊重
- 多種多様な人材と才能を尊重する
Management Policy
- 1) Customer First
- Customers' Prosperity is the First
- 2) Integrity
- Strict Confidentiality and High Level Ethics
- 3) Leadership
- Leadership with High Level Knowledge for Accounting, Taxation, IT, Language
- 4) Global Needs
- We Support all the People and Areas
- 5) Mutual Respect
- We respect various Talents and Skills
▲
特に、以下の得意分野でお役に立てる所存です
- 日米会計税務
- IT導入
- 投資判断
- 原価計算
- 内部統制
- コストリダクション推進
We would be helpful for you, especially, for the following areas.
- Japan US, Accounting and Tax
- IT Introduction
- Judgement for Capital Expenditure
- Cost Accounting
- Internal Control
- Cost Reduction Promotion
▲